Saturday, July 30, 2011

Początek :)

Hej, czytelniku :)
Początki są trudne, ale chciałabym założyć bloga o swoich zainteresowaniach, mianowicie: książkach i wszystkim, co z tym tematem związane. Mam zamiar opowiadać tu o przeczytanych przeze mnie książkach, nowinkach, moich gustach literackich i innych tego typu rzeczach. Natchnęło mnie przeglądanie blogów o modzie... Bo skoro szafiarki prezentują swoje hobby, to dlaczego by nie pisać o książkach? :) Mam nadzieję, że podołam i nie porzucę tego za wcześnie. Mam już nawet kilka pomysłów na posty.
Tymczasem, do następnego wpisu!

3 comments:

  1. Aaaa! *.*
    Masz już pierwszą wierną czytelniczkę, Adu :D
    Ciekawa jestem bardzo jak Ci to dalej pójdzie, ale trzymam mocniutko kciuki! ;*

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że założyłaś bloga :) Powodzenia w pisaniu!

    ReplyDelete