Sunday, July 31, 2011

Nowa powieść Anne Rice

Niedawno dowiedziałam się, że Anne Rice kończy pisać nową powieść. Tym razem o wilkołaku! Powieść będzie nosić tytuł "The Wolf Gift". Uwielbiam wilkołaki i bardzo mnie cieszy, że pani Rice postanowiła o nich napisać :) Z jej "Kronik wampirów" czytałam tylko "Wampira Lestata" i "Pandorę", co do których mam mieszane odczucia, bo "Lestat" podobał mi się bardziej pod względem fabularnym (aczkolwiek było tam dużo wątków). "Pandora" z kolei jest krótsza i mniej tam wampiryzmu, a więcej opowieści głównej bohaterki o jej człowieczym życiu.
Co do samego stylu pani Rice, to jest on dla mnie dość ciężki. Czasem muszę przeczytać fragment drugi raz, żeby go pojąć (może jestem za mało inteligentna xD). Nawet nie potrafię tego stylu opisać, po prostu jest dość specyficzny. Ciekawe, jak będzie z nową książką :)
A tutaj video, w którym pani Rice wypowiada się o nowej powieści :) Nie mogę się doczekać!

2 comments:

  1. Muszę kiedyś w końcu przeczytać tą książkę, na której opiera się "Wywiad z wampirem" :)

    ReplyDelete
  2. Kiedyś chciałam zacząć coś czytać Rice ale jakoś po pierwszych kartkach zrezygnowałam.
    Za to moja przyjaciółka ja uwielbia. Ot, gusta i guściki, nie?

    ReplyDelete